مکعب جادویی

گروه نرم افزاری مکعب جادویی

مکعب جادویی

گروه نرم افزاری مکعب جادویی

مکعب جادویی


آمارهاى منتشر شده از سوى مراکز امنیتى نظیر آزمایشگاه امنیت اطلاعات شرکت مکافى نشان از افزایش بدافزارهاى تلفن همراه هوشمند در سال‌های اخیر دارد که تروجان‌هاى بانکى بخشى از آنها را تشکیل مى‌دهند.

یکى از عمده‌ترین روش‌هاى نفوذ تروجان‌هاى بانکى روى گوشى‌هاى هوشمند، نصب آنها از سوى خود کاربران است! چراکه هکرها بدافزار‌هاى بانکى را مشابه با اپلیکیشن‌هاى قانونى طراحى مى‌کنند و آن را از طریق شبکه‌هاى اجتماعى و سایت‌‌هاى غیر معتبر در اختیار کاربران قرار داده و آنها را فریب می‌دهند.

کاربران هنگام دانلود اپلیکیشن‌هاى بانکى حتما آنها را از طریق سایت‌هاى معتبر و مراکز رسمى نظیر اپ استورها دانلود و نصب کنند. سرویس پیامکى بانک خود را فعال کنند و به‌صورت دوره اى وضعیت حساب‌هاى بانکى خود را بررسى  کنند. همچنین کاربران گوشى‌هاى هوشمند یک آنتى‌ویروس معتبر روى گوشى خود نصب کرده و آن را به روزرسانى کنند تا از نفوذ ناخواسته تروجان‌ها و ویروس‌ها به گوشى تلفن خود جلوگیرى کنند.


منبع: مکعب جادویی

https://t.me/magicube
  • مکعب جادویی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی