مکعب جادویی

گروه نرم افزاری مکعب جادویی

مکعب جادویی

گروه نرم افزاری مکعب جادویی

مکعب جادویی

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

ابتدا دیسک ویندوز ۸ را در درایور کامپیوتر قرار می‌دهید و سیستم را Restart نمایید، هنگام بالا آمدن سیستم صفحه سیاه رنگی نمایش داده می شود که نوشته شده برای Boot شدن سیستم از طریق CD و یا DVD یک کلید از صفحه کلید را فشار دهید. بدین صورت وارد قسمت نصب ویندوز می شوید.

  • مکعب جادویی

🔹با استفاده از این ترفند می‌توانید به آسانی از طریق تلگرام، لینک‌های طولانی خود را به لینک‌های کوتاه تبدیل کنید. در این روش از سرویس کوتاه‌کننده‌ی لینک گوگل برای کوتاه‌سازی لینک‌ها استفاده می‌شود.
 
🔹این کار از طریق رباتی به نام ShortUrlBot انجام می‌گیرد. برای دسترسی به این ربات، عبارت زیر را در محیط چت با خودتان یا دوست‌تان و یا حتی یکی از گروه‌ها، ارسال نمایید:
 @ShortUrlBot

🔹اکنون لینک آن را لمس نمایید.
یا این که در مرورگر اینترنتی خود وارد لینک زیر شوید:

 https://telegram.me/ShortUrlBot

🔹پس از باز شدن صفحه در مرورگر، به طور خودکار اپلیکیشن تلگرام باز شده (ترفندستان) و صفحه‌ی مربوط به ربات نمایان می‌شود.
🔹اکنون دکمه‌ی Start را انتخاب کنید تا ربات راه‌اندازی شود.
حال ربات از شما می‌خواهد لینک طولانی را ارسال کنید.
🔹لینک طولانی را می‌توانید از طریق کپی پیست یا فوروارد نمودن برای ربات ارسال کنید.
 بلافاصله بعد از ارسال لینک، لینک کوتاه برای شما ارسال می‌شود. همان‌طور که می‌بینید این لینک از طریق سرویس کوتاه‌کننده‌ی لینک گوگل کوتاه شده است.
 

ربات تلگرامی:
https://telegram.me/joinchat/Bbrw30C4czBooTfWn7chBA




منبع: مکعب جادویی

https://t.me/magicube
  • مکعب جادویی


وب‌سایت‌های زیادی برای دانلود تصاویر پس‌زمینه وجود دارند و در هر کدام از آن‌ها می‌توانید تصاویر زیبای بسیاری را پیدا کنید که در اندازه‌های مختلف و برای دستگاه‌های گوناگون وجود دارند.

اگر علاقه‌مند به استفاده از تصاویر در سیستم PC، لپ‌تاپ، موبایل یا تبلت خود هستید، می‌توانید تصاویر وب‌سایت :

http://www.socwall.com/

را مشاهده کنید و بهترین‌ها را انتخاب کنید.
زمانی که به وب‌سایت socwall وارد می‌شوید در دسته‌بندی‌های متنوع تصاویر را به ترتیب مشاهده می‌کنید؛ اما برای اینکه بخواهید دسته‌بندی مشخصی را انتخاب کنید، از بخش منو و دسته‌‌بندی‌ها می‌توانید موارد مورد علاقه‌ی خود را مشاهده کنید.

سبک تصاویر، کیفیت و ظاهر آن‌ها آنقدر جذاب به نظر می‌رسند که چه برای استفاده‌های کاری و چه استفاده‌های شخصی بسیار مناسب به نظر می‌رسند.



منبع: مکعب جادویی

https://t.me/magicube
  • مکعب جادویی

 


امروزه قطع شدن اینترنت میتواند باعث خرد شدن اعصاب و عقب ماندن از کار های روزمره شود بخصوص اگر شغل شما با اینترنت مرتبط باشد اینترنت با سرعت بالا و بدون کندی و قطع و وصل میتواند بسیار مهم و حائز اهمیت باشد.اگر به مودم ADSL خود نگاهی بیندازید چند چراغ ثابت و چند چراغ چشمک زن جلب توجه میکنند.در این مطلب کوتاه کاربرد این چراغ ها و خاموش بودن آن ها در زمان قطعی اینترنت را بررسی می کنیم.
 با مکعب جادویی همراه باشید

  • مکعب جادویی



منبع: مکعب جادویی

https://t.me/magicube


  • مکعب جادویی


 برای رفع این مشکل، هنگامیکه متن خود را در ورد تایپ کردید و در آن از فونت‌ های مختلف استفاده نمودید، در سمت چپ و بالای Word یا PowerPoint، بر روی گوی دایره‌ای شکل نرم‌افزار کلیک کنید تا منوی اصلی آن باز شود.
اکنون در قسمت پایینی و سمت راست این منو، روی گزینه Options کلیک کنید. در پنجره‌ای که باز می‌شود، از قسمت Save در بخشPreserve fidelity when sharing this document، تیک گزینه Embed fonts in the file را بزنید.با انتخاب این گزینه تمام قلم‌های به کار رفته در متن شما هنگام ذخیره‌سازی، به فایل چسبیده شده و در هر سیستم دیگری که آن را باز کنید، بدون هیچ مشکلی نمایش داده می‌شود.

 توجه کنید که در این بخش گزینه‌ای با عنوان Do not common system fonts وجود دارد که بهتر است تیک آن را نیز بزنید. در غیر این صورت، تمام قلم‌های پیش فرض سیستمی نیز به فایل، می‌چسبد و در نتیجه حجم فایل نهایی، بسیار زیاد می‌گردد.


منبع: مکعب جادویی

https://t.me/magicube


  • مکعب جادویی