مکعب جادویی

گروه نرم افزاری مکعب جادویی

مکعب جادویی

گروه نرم افزاری مکعب جادویی

مکعب جادویی

مهاجرت سرمایه گذاری در مانیتوبا

شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۲۰ ق.ظ


استان مانیتوبا (Manitoba) یکی از سه استان سرسبز کانادا در قلب این کشور می باشد. جمعیت این استان ۱٫۲۰۰٫۰۰۰ نفر است. بزرگترین شهر آن، وی نی پگ (Winnipeg) با ۷۰۶۹۰۰ نفر جمعیت و Brandon دومین شهر بزرگ استان است. این استان در سالهای اخیر شمار زیادی مهاجر جذب کرده و در تلاش است تا سالانه ۱۰۰۰۰ نفر مهاجر جدید جذب کند.

اشتغال و اقتصاد در مانیتوبا

صنایع اصلی استان مانیتوبا معدن، تولید و کشاورزی می باشند. حرفه سنتی این استان ماهی‌گیری است. زمین های کشاورزی زیادی از گندم ، جو، جوصحرایی، آفتاب گردان و پنبه در این استان وجود دارد. با توجه به این منابع، صنایع غذایی در این استان قدرت خوبی دارد. تولید، هوافضا و حمل و نقل از دیگر صنایع این استان می باشند.

بخش دولتی و خدماتی در شهر وی نی پگ جایگاه خوبی دارد. نرخ بیکاری این استان (۴.۸ درصد) از میانگین کانادا (۶.۸ درصد) کمتر است.

رشد اقتصادی استان ۳ درصد می باشد. از آنجایی که این رشد تولید کننده فرصت های شغلی بسیاری است، مقامات استانی در صدد جذب مهاجر به این استان می باشند. از برنامه هایی که برای جذب مهاجر انجام می شود می توان به کلاس های رایگان زبان انگلیسی EAL و برنامه های آموزش کار اشاره کرد.

مهاجرت سرمایه گذاری به منیتوبا برای جذب متقاضیانی است که دارای سابقه مدیریتی در کسب و کار خود چه در بخش خصوصی و چه دولتی می باشند و در نظر داشته باشند که با ایجاد و یا خرید کسب و کار در این استان زندگی نمایند.

شرایط متقاضیان سرمایه گذار در استان مانیتوبا:

  • داشتن حداقل ۳ سال سابقه کسب و کار و یا مدیریت در سطوح بالا دارایی به ارزش ۳۵۰,۰۰۰ دلار
  • سرمایه گذاری به میزان ۱۵۰,۰۰۰ دلار
  • سفر اکتشافی جهت دیدار از کسب و کارها، مدارس و لمس کردن جو جامعه و نظایر آن
  • پرداخت مبلغ ۱۰۰,۰۰۰ دلار به عنوان ودیعه بعد از صدور نامه قبولی

روش پذیرش سرمایه گذاران در این استان:

متقاضیان سرمایه گذاری در منیتوبا بر اساس سیستم امتیازی طراحی شده است که شامل سن، دارایی، سابقه مدیریت یا کسب و کار ، اشنایی حداقل به یکی از زبانهای انگلیسی یا فرانسه میباشد.

 

ادامه ی مطلب مهاجرت سرمایه گذاری در مانیتوبا در سایت اندیشه پویان بخوانید.

نظرات (۱)

سلام خوبی؟  من الان تو صفحه آرشیو وبلاگت بودم تا از مطالب خوبت استفاده کنم. واقعا وبلاگت عالیه.

فقط یه خواهش دارم که اگه فرصتشو داشتی به منم سر بزن

خیلی از لطفتون ممنون میشم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی