مکعب جادویی

گروه نرم افزاری مکعب جادویی

مکعب جادویی

گروه نرم افزاری مکعب جادویی

مکعب جادویی



یکی از قابلیت هایی که تمامی مرورگرها از آن برخوردار هستند، ذخیره کردن رمزهای عبور، در هنگام ورود به وبلاگ، اکانت ایمیل یا جیمیل، فیس بوک، توییتر و ... می باشد.
مشابه بیشتر جستجوگرهای مدرن امروز، فایرفاکس نیز امکان ذخیره پسورد را در سایت‌هایی که نیاز به کلمه عبور دارند، قرار داده است.
به هر حال، این خطر وجود دارد که هر شخصی که پای سیستم شما بنشیند، بتواند وارد پورتال‌ شما در سایت‌های مختلف شود. به منظور رفع این خطر احتمالی، فایرفاکس امکان ایجاد یک پسوورد اصلی را فراهم کرده است تا کار را برای افراد کنجکاو یا سودجو سخت کند. با پسورد اصلی، تمام پسوردهای ذخیره شده شما محافظت خواهند شد.
 برای این منظور، از منوی فایرفاکس، گزینه Options و پس از آن Security را انتخاب کنید. بر روی باکس کنار عبارت Use a master password علامت زده و پسورد مورد نظر خود را وارد سازید. مطمئن شوید که پسورد انتخابی را به سادگی فراموش نخواهید کرد چرا که بدون آن قادر به استفاده از پسوردهای ذخیره شده در دیگر سایت‌ها نخواهید بود.


منبع: مکعب جادویی

https://t.me/magicube


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی