مکعب جادویی

گروه نرم افزاری مکعب جادویی

مکعب جادویی

گروه نرم افزاری مکعب جادویی

مکعب جادویی



گرفتن اسکرین شات از صفحه نمایش گوشی ساده ترین کاری است که یک گوشی می‌تواند انجام دهد، اما طریقه انجام این کار در گوشی‌های مختلف متفاوت است.
✔️ اسکرین شات در اندروید:
اگر یک گوشی مانند سونی، ال جی و یا اچ تی سی داشته باشید که اندروید 4 به بالا را بر روی خود دارند، با نگه داشتن همزمان دکمه‌های پارو و دکمه پایین ولوم می‌توانید از صفحه نمایش گوشی خود اسکرین شات بگیرید. اما اگر گوشی‌ای از برند سامسونگ دارید که اندروید 4 به بالا را دارد باید به جای دکمه ولوم از دکمه Home استفاده کنید، بعبارتی دیگر برای اسکرین شات گرفتن در گوشی‌های سامسونگ با اندروید 4 به بالا باید دکمه پاور و دکمه Home را همزمان نگه دارید.
✔️ در گوشی‌های سونی در منوی پاور می‌توانید گزینه‌ای به نام Take Screen Shot را مشاهده کنید، که اگر این گزینه را انتخاب کنید می‌توانید از هر آنچه که در پشت این منو قرار دارد اسکرین شات تهیه کنید.
✔️ در گوشی‌ای مانند گلکسی نوت 2، 3 و 4 و یا گرند 2 با کشیدن کناره دست خود از سمت راست صفحه به سمت چپ می‌توانید از صفحه گوشی اسکرین شات بگیرید.
✔️ اسکرین شات در iOS :
با فشردن همزمان دکمه‌های پاور و دکمه Home می‌توانید از صفحه مورد نظر در آیفون و آی‌پد، اسکرین شات تهیه کنید.
✔️ اسکرین شات در ویندوزفون :
کاربران ویندوزفون با نگه داشتن همزمان دکمه‌های پاور و ولوم بالا می‌توانند از صفحه مورد نظر خودشان اسکرین شات بگیرند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی