مکعب جادویی

گروه نرم افزاری مکعب جادویی

مکعب جادویی

گروه نرم افزاری مکعب جادویی

مکعب جادویی

گرفتن اسکرین شات سریع تر در ویندوز ۱۰

دوشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۲۷ ب.ظ




تقریباً در هر صفحه کلید یک دکمه به نام کلید Print Screen (با مخفف PrtSc یا PrtScn) به این کار اختصاص داده شده است.
فشار دادن این کلید یک اسکرین شات از کل صفحه می گیرد و آن را به کلیپ بورد کپی می کند. اما برای ذخیره کردن آن شما باید آن را داخل نرم افزار Paint بچسبانید و در می توانید آن را برش داده و ویرایش کنید و آن را به عنوان یک تصویر ذخیره کنید. خسته کننده است!
روش های سریع تر و ساده تری برای گرفتن عکس از صفحه نمایش در ویندوز وجود دارد. و به هیچ یک از نرم افزارهای گران قیمت نیاز ندارد. در این جا چگونگی انجام آن بدون نصب یک برنامه جدید توضیح داده شده است.

 کلیدهای تغییر دهنده در ویندوز ۱۰ ترکیبی از کلیدهای فوری برای عکس برداری از صفحه ارائه شده است. نگه داشتن کلید Windows key و فشار دادن دکمه Print Screen یک اسکرین شات از صفحه نمایش را به صورت یک تصویر ذخیره می کند، به طوری که به چسباندن آن به نرم افزار Paint و ذخیره آن به صورت دستی نیازی نیست.
✅ به طور پیش فرض عکس های گرفته شده از صفحه نمایش در آدرس This PC > Pictures > Screenshots ذخیره خواهند شد.
⁉️ مشکل این است که آن باز هم از کل صفحه نمایش عکس می گیرد حال در صورتی که شما بخواهید فقط از یک پنجره باز عکس بگیرید باید کلید Alt را نگه دارید و همزمان دکمه PrtSc را فشار دهید. این عمل از پنجره فعال عکس می گیرد  در این حالت نیاز است عکس گرفته شده را در نرم افزار Paint بچسبانید و آن را ذخیره کنید.


منبع: مکعب جادویی

https://t.me/magicube

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی