مکعب جادویی

گروه نرم افزاری مکعب جادویی

مکعب جادویی

گروه نرم افزاری مکعب جادویی

مکعب جادویی



با بروز کردن تلگرام موبایل خود به نسخه‌ی ۳.۱۷.۰ گزینه‌ای با عنوان Theme به منوی تنظیمات اضافه خواهد شد که با مراجعه به آن می‌توانید پوسته‌ی تلگرام خود را تغییر دهید. در حال حاضر ۳ پوسته‌ی پیش‌فرض در برنامه با نام‌های Default (عادی)، Blue (آبی) و Dark (تاریک) وجود دارد که می‌توانید بنا بر سلیقه‌ی خود هرکدام را که مایل بودید، انتخاب کنید.

اگر شما هم مانند بسیاری از کاربران منتظر پوسته‌ی تاریک برنامه برای ساعات شبانه یا محیط‌های تاریک بوده‌اید، می‌توانید با انتخاب تم Dark، جلوه‌ی جذاب و چشم‌نوازی را به تلگرام خود ببخشید. این تم با استفاده از رنگ‌های خاکستری و سرمه‌ای تیره فضایی بسیار دلنشین را به وجود خواهد آورد که قطعا از تجربه‌ی آن لذت خواهید برد.

اگر پوسته‌ی Dark شما را راضی نمی‌کند و به‌جای رنگ خاکستری تیره، به دنبال رنگ مشکی مطلق هستید تا از محیطی تاریک‌تری برخوردار باشید یا حتی از زیبایی نمایشگر Amoled یا IPS خود در نمایش رنگ مشکی لذت ببرید، باید خودتان دست به کار شوید. بله تلگرام قابلیت ساخت پوسته را نیز به ساده‌ترین شکل ممکن برای شما مهیا کرده است. خوشبختانه علاوه بر امکان ساخت یک پوسته از صفر، شما قادر به ایجاد تغییرات در پوسته‌های آماده‌ای که در تلگرام وجود دارند نیز خواهید بود. برای مثال اگر از کلیت تم Dark خوشتان آمده است و فقط قصد دارید زمینه‌ی خاکستری آن را مشکی کنید (یا هر تغییر جزئی دیگر)، می‌توانید بدون نیاز به ساخت یک پوسته‌ی جدید از صفر، همین پوسته را ادیت و به‌طور جداگانه ذخیره کنید.

کانال تم‌ها و پوسته‌های آماده
صحبت از تم‌های آماده شد، تلگرام در زمان بروزرسانی جدید تلگرام دسکتاپ و بعد از اضافه شدن امکان تغییر پوسته در آن، یک اکانت رسمی با آیدی @Themes ساخته بود که تا به امروز در آن پوسته‌های نسخه‌ی دسکتاپ تلگرام را معرفی می‌کرد. از امروز و به‌مرور پوسته‌های جدید و جذاب تلگرام موبایل نیز در آن ارسال خواهند شد که می‌تواند مرجع مناسبی برای دستیابی به پوسته‌های جدید و جذاب برای شما باشد. برای استفاده‌ از پوسته‌های موجود در این کانال کافی است فایل مربوطه را دانلود و اجرا کنید. سپس پیش‌نمایشی از پوسته را مشاهده خواهید کرد که در صورت تمایل می‌توانید آن را تأیید و فعال کنید.



منبع: مکعب جادویی

https://t.me/magicube


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی