مکعب جادویی

گروه نرم افزاری مکعب جادویی

مکعب جادویی

گروه نرم افزاری مکعب جادویی

مکعب جادویی

تلگرام اندروید نسخه ۳.۱۶

جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۲۵ ب.ظ

 نسخه ۳.۱۶ تلگرام با تغییرات بسیار مهم و کاربردی منتشر شد:👇

یکی از قابلیت‌های کاربردی و نجات‌دهنده در نسخه ٣.١٦ تلگرام، امکان حذف پیام‌های ارسالی در چت‌های خصوصی و گروهی است.
⚠️ البته فقط تا ۴۸ ساعت بعد از ارسال پیام، فرصت حذف پیام خود را دارید.
1 ازین پس قادر خواهید بود پیام، استیکر و اموجی‌های ارسال شده را حذف (UnSend) کنید به طوری که پیام مورد نظر از گوشی شخص مقابل نیز پاک شود. این امکان برای هر دو نوع پیام های Seen شده یا نشده امکان پذیر خواهد بود.

2 از این نسخه تلگرام مکان اسکرول صفحه رو به خاطر خواهد سپارد. از این پس اگر هنگام مطالعه ی مطالب یک کانال یا گروه از آن خارج شوید و مجدد به آن برگردید، همه چیز از همانجایی که خارج شده بودید نمایش داده خواهد شد و مانند قبل به آخرین پیام منتقل نخواهید شد.

3 تغییر سوم مربوط به گزارش ریز به ریز مصرف دیتا در اینترنت سیم کارت یا وای فای است به طوری می توانید میزان دقیق ارسال یا دریافت فایل ها را بر حسب تعداد و حجم مشاهده کنید. نکته ی جالب تفکیک شدن فایل ها است به این معنا که می توانید این گزارش دقیق را به طور جداگانه برای عکس ها، ویدیوها، صداها و ... مشاهده کنید.

4 تغییر چهارم فعال شدن دامین T.ME است. از این پس برای لینک دادن به یک آیدی، گروه یا کانال نیاز نیست telegram.me را در ابتدای آن تایپ کنید و می توانید تنها با استفاده از t.me/user لینک خود را ارسال کنید.

5 تغییر جالب بعدی اضافه شدن تاریخ شناور در صفحه گفتگو است. ازین پس زمانی که پیام های یک شخص یا کانال را اسکرول می کنید همزمان با اسکرولب تاریخ دریافت پیام ها نیز به صورت شناور نمایش داده می شود تا به راحتی متوجه تاریخ دریافت پیام مورد نظر شوید.

6 تغییر مهم دیگری که شاهد آن بودیم اضافه شدن اموجی های جدید است که آرشیو اموجی های دوست داشتنی را بیش از پیش تکمیل خواهد کرد.

✅ نسخه جدید را از گوگل پلی دانلود کنید:
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger


منبع: مکعب جادویی

🖥  https://t.me/magicube🖥

  • مکعب جادویی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی