مکعب جادویی

گروه نرم افزاری مکعب جادویی

مکعب جادویی

گروه نرم افزاری مکعب جادویی

مکعب جادویی

 امکاناتی همچون ساخت تصاویر گیف، ویرایشگر جدید عکس‌ها و امکان اضافه کردن ماسک و استیکر و متن به تصاویر به این اپلیکیشن اضافه شده است.


به لطف بروزرسانی جدید این برنامه سرانجام ابزارک‌هایی همچون اضافه کردن استیکر و متن به عکس و امکان کشیدن نقاشی روی تصاویر به این برنامه اضافه شد که قطعا استفاده‌ای چند برابر نسبت به ابزارک‌های قبلی برای کاربران خواهد داشت.

از این پس می‌توانید هنگام ارسال عکس‌های خود، روی آن‌ها نقاشی کنید (برای مثال دور بخش مورد نظر از تصویر خط کشی کنید) یا از میان صدها ماسکی که دربرنامه قرار گرفته است آیتم‌های جذابی را به عکس‌های خود اضافه کنید. همچنین امکان استفاده از استیکرهای تلگرامی نیز در این بخش وجود خواهد داشت. علاوه بر موارد گفته شده می‌توانید به راحتی روی عکس‌های خود متون دلخواه خود را نیز اضافه کنید. این آیتم‌ها به قدری مهم و کاربردی هستند که می‌توان با جرات گفت که بخش ویرایش تصاویر تلگرام به بلوغ کامل رسیده و از این پس جای هیچ امکانی در آن خالی نخواهد بود.

ماسک‌هایی که در نسخه‌ی جدید تلگرام وجود دارند به طور اختصاصی توسط طراحان این اپلیکیشن طراحی شده‌اند. اما مانند استیکرها، ماسک‌ها نیز توانایی ساخته شدن توسط کاربران را دارند و می‌توان با ارسال دستور /newmasks در ربات ساخت استیکر یعنی @stickers اقدام به ساخت ماسک‌های شخصی و جدید کرد. 
نکته‌ی بسیار جالبی که در بخش اضافه کردن ماسک‌ها مشاهده کردیم این بود که تلگرام بخش اضافه کردن ماسک‌ها را به طور هوشمند طراحی کرده است به این معنا که با لمس ماسک مورد نظر، این ماسک به طور خودکار مکانی که باید در آن قرار بگیرد را تشخیص داده و مستقیما به همان بخش از عکس منتقل می‌شود.

برای مثال با لمس ماسک تاج، این ماسک به صورت خودکار به بالای سر شخصیت موجود در عکس منتقل خواهد شد. بدیهی است که برای این امر استفاده از عکس استاندارد ضروری خواهد بود و عملکرد هوشمند ماسک‌ها در تمام تصاویر ممکن نخواهد بود.


تلگرام بخش اضافه کردن ماسک‌ها را به طور هوشمند طراحی کرده است به این معنا که با لمس ماسک مورد نظر، این ماسک به طور خودکار مکانی که باید در آن قرار بگیرد را تشخیص  میدهد .

این ویژگی های ورژن جدید تلگرام به کاربر این امکان را میدهد تا به راحتی عکس های خود و فرزندانتان را بدون نرم افزار های جانبی ویرایش کرده و تصاویر متنوعی را خلق کنید...



منبع: مکعب جادویی

https://t.me/magicube


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی